23 Ocak 2013 Çarşamba

ilk cübbe, ilk şofben, ilk duj


  Bugün iş yerinden pek cana yakın müdürüm ve diğer avukatlar ilk görevim olması sebebiyle bana hediye olarak ilk cübbemi aldılar, zira cübbeye ihtiyacım vardı. Bundan sonra duruşmalara onla gireceğim. Yaşasın!!! Çok sevindirik oldum. Her giydiğimde onları hatırlamamı istediler. Ben de çok teşekkür ettim hepsine :)

  Özel avukatlıkta pek bu şekilde mesleği seveceğimi sanmıyordum ama resmiyette değer gördüğümü hissettim resmen. Dedim insanmışım ben yahu. İtilip kakılmadan da yaşanabilirmiş. İyi ki girmişim diyorum. Umarım bu düşüncem daha sonra değişmez.

  Resimdeki çocuğa gelince bir haftadır, yani taşındığımdan beri şofbenim olmadığından resmen bildiğin kokmuştum. Nihayet bugün bağlatabildim ve hemen duşa girdim, onun anısına duş yapmış bir yakışıklı şart dedim :P Sen istiyor duj verecek bir yüz dolar daha :P

  Bir de evimde eşya az olması dolayısıyla inanılmaz yankı yapıyor. Çok boş. Zamanla dolacaktır ama şu an maaşımı alamadığımdan mütevellit hepsi bekliyorlar. Ya da kredi kartım geleydi iyidi. Hemen ilk iş bilgisayarımı değiştireceğim. Arkasından yatak odama bir halı. ve mutfak için çok ihtiyaçlı öte beri :) en sonda büyük bir LCD ile sinema sistemi kurdum muydu ohhhh zurnada peşrev bilenek olur :P He bi de Kedi Murteza alacağım. Umayın bakıyor bakalım. İsmi Cengiz de olabilir. bilemiyorum değiştirebilirim. Orjinal fikirleri olan varsa bildirebilir.

  Son olarak da önemli biri geliyor. Heyecanlıyım.

0 yorum:

Yorum Gönder